FAQ - Vanliga frågor

Här hittar ni vanligt ställda frågor med svar. 

Om frågan ni söker inte finns nedan så hjälper vår kundsupport gärna till.

För att kunna handla av oss behöver du bli kund. Vi säljer endast till företag och är du privatperson hänvisar vi dig till grossister och återförsäljare. För att bli kund behöver vi organisationsnummer och kontaktuppgifter.För att bli kund kontakta vår kundsupport.
Läs mer
För tillfället erbjuder vi inte webbhandel eller e-tjänster.
Läs mer
Vi använder oss av Posten som standardspeditör och vår nu gällande prislista hittar du här. För andra leveranssätt,kontakta kundsupport.
Läs mer
Vid fraktskadat gods ska synlig fraktskada alltid anmälas direkt till chauffören vid mottagandet, oavsett vilken transportör som används. Anmälan ska även ske till den speditör som använts. Vid ej synlig skada, så kallad "uppackningsskada" ska anmälan alltid ske till den speditör som använts. Anmälan kan göras inom 7 dagar efter att godset ankommit. Emballage och fraktdokument måste sparas tills speditören aviserar att det ej behövs längre eller att ärendet är avslutat. Vi önskar ett foto på skadan samt en kopia på anmälan alternativt ett ärendenummer om vi ska hjälpa till att ställa krav mot speditören.
Läs mer
Om du inte hittar svar på din fråga här, är du alltid välkommen att kontakta vår kundsupport.
Läs mer
Kundsupport

Växel

075-24 24 450

Skicka e-post